Lørdagen på Northside Festival 2015

Jeg er nået frem til mange ting på gårsdagens Northside.

For det første, at både Go Go Berlin og Parov Stelar forstår at starte en fest, selv når publikum er både trætte og gennemblødte. (Kulde skal danses væk!)

For det andet, at en flot stemme fra Antony Hegarty ledsages godt af et symfoniorkester – selv i regnvejr!

regn

For det tredje, at ja, det er masser af kulinariske lækkerier på festivalen.

For eksempel var tarteletterne et stort hit! Dog i den dyre ende; 60 kr for 3 stk, som måske ikke mætter i frygtelig lang tid. Dog var det stadig bedre end den lille portion curry jeg fik i går til 95 kr…😉

tarteletter

I går lykkedes det mig endelig at få spist noget fra Mikuna – den veganske bod. Og for søren, hvor var det godt, se bare her:

mikuna1

Bøffen var “KoFRI”, men hvad den så rent faktisk bestod af, tør jeg ikke sige. Måske bønner? Jeg gad godt få fingrene i opskriften, for det smagte virkelig godt! Derudover var der løgringe, sød chilisauce, pickles, dressing og masser af dejlig salat i. Og brødet var faktisk rigtig godt! Ikke blødt og kedeligt, som jeg ellers ofte synes, burgerboller bliver. Mikuna kan altså varmt anbefales! Især fordi burgeren mættede godt, og kostede 65 kr.

Så bliver det spændende, hvad jeg skal smage i dag.🙂

2 thoughts on “Lørdagen på Northside Festival 2015

    • Fedt! jeg overvejede godt at det var noget i den dur, for konsistensen var blødere og mere kød-agtig end når jeg selv prøver at lave bønne bøffer.🙂

Skriv et svar

