Opholdsrum på Northside Festival 2015

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg elsker Northside. Så selvfølgelig skal jeg afsted igen i år! Der er kun 4 dage til første koncert.

Musikprogrammet gemmer på mange fantastiske kunstnere. Særligt ser jeg frem til at opleve et af mine yndlingsbands, nemlig Alt J! Derudover bliver det ikke helt skidt at se Dizzy Mizz Lizzy, Parov Stelar, José Gonzalez, The Black Keys og George Ezra. Og selvfølgelig mange flere også!

Men jeg får travt. For ud over det fremragende musikprogram, disker Northside igen i år op med et mundvand-fremkaldende madprogram. Jeg mener, se bare her:

northside mad

Puha, jeg tror jeg kommer til at gå derfra uden en øre på lommen, for jeg bliver jo næsten nødt til at smage det hele.

Maden bliver lavet af diverse boder, med diverse bagmænd. For eksempel ved jeg, at to veninder skal arbejde i hhv. Cafe GLAD og FoodFeins boder, så der skal jeg hvert fald kigge forbi. Desuden har jeg læst mig frem til, at også bl.a. GRØD, Landmad, Spiselauget, Yutaka Sushi og Canblau serverer lækkerier – øj, jeg kan jo slet ikke vælge!

Og det er ikke engang hele historien; ud over maden er der også en masse drinks jeg skal have smagt. Fx den officielle, økologiske Northside & Njord gin drink. Jeg var med til afstemningen om, hvilken gindrink der skulle serveres i år, og i kan læse min artikel om det her.

Jeg tror, at årets fokus må blive “Northside på SU”, så jeg går efter de retter, der er mættende, og ikke for dyre. (Så champagne og østers baren må blive en anden god gang.😉 ) Jeg glæder mig! Og jeg lover at poste en masse billeder af den kommende weekends mad-himmel.🙂

Skriv et svar

