Nyt, fantastisk soloalbum fra Fugle – helt gratis!

Jeg plejer ikke at lave indlæg på bloggen om andet end mad, kogebøger, madrelaterede begivenheder og lignende. Men i dag gør jeg en undtagelse!

Min dygtige kæreste Frederik har nemlig i dag udgivet sit andet soloalbum efter over et års hårdt arbejde under kunstnernavnet Fugle. Og det synes jeg, i alle sammen skal høre – igen og igen! Han er nemlig fantastisk dygtig, og jeg er ret stolt.

Bonusinfo: han spiller også i Svartsot, og deres næste album udkommer vist nok i starten af næste år, så det skal i huske at glæde jer til!

(Han siger for resten, at jeg skal huske at nævne, at sang nr 5 og 8 er stille og rolige😉 )

Så skynd jer at klikke på “afspil” eller gå ind på fugle.bandcamp.com og download hele albummet kvit og frit.

(Ps: hold da op et flot cover, hva? Gæt engang, hvem der har tegnet det?😉 )

Skriv et svar

