Food Festival Aarhus dag 1 (2014)

Så blev det endelig den tid på året; Food Festival weekenden! Lige et arrangement for mig; masser af sol og delikatesser.

Jeg besøgte i dag festivalen som almindelig gæst. På søndag er jeg i stedet frivillig hos “Fondets Fristelser.” Kom og besøg mig, det ligger i “Traktementet” afdelingen!🙂

(Det koster kun 60 kr for en éntrebillet for en studerende hvis du køber den på nettet – og det er inklusiv en fadøl!)

Food4

Til venstre ses Økologisk Landsforenings fantastiske, vegetariske chili, smagt til med ingefær, spidskommen og chili. Den var toppet med tomatsalat/salsa og kålsalat med nødder – det blev jo ikke lækrere! Til højre ses nogle af de uden tvivl utallige, saftige tomater.

Food3

Camilla Plums økologiske rødbeder, og Økologisk Landsforenings økologiske majs. Mums.

Food2

Fisk var der nok af! Og hvor det smagte fantastisk. Helt friskfanget. På søndag skal jeg købe en masse med hjem!

Food1

Til venstre har mælkekasserne fået nyt liv! Til højre ses den unikke, danske honning “Helt”, som er kreativt tilsmagt med alt muligt dejligt. Var det noget med ingefær, kanel, chili, lakrids eller havtorn honning? Jo tak!

Skriv et svar

