Flytning, eksamenslæsning, juletid og en pastasalat

Puh, der er travlhed i december. Sikke en voldsom trængsel og alarm, kan jeg næsten tillade mig at sige.  Ud over at jeg skal finde tid til at pakke hele lejligheden ned og flytte (vi skal være ude af nuværende lejlighed allerede denne weekend!) skal jeg også forberede mig til en deeeejlig mundlig eksamen i fysiologi og anatomi. Suk. Alt sammen i en periode som i forvejen er tidspresset med hensyn til småkagebagning, julegaveindkøb og andre hyggelige julegøremål.

Derfor er bloggen heller ikke topprioriteten for tiden, ligesom aftensmaden pt. ikke kører efter madplan, men derimod efter “hvad-kan-vi-lige-overskue-og-finde-tid-til” plan. En dejlig pastasalat blev det til i går, indeholdende kylling, grøntsager, fuldkornspasta og basilikum-pesto. (Færdigkøbt pesto. Ups!) I får igen opskrift, for det er retten alt for nem til; bland blot yndlingspestoen med grøntsager, pasta og stegt kylling, krydr med salt og peber og server med dressing eller hytteost. Velbekomme.🙂

pasta_med_pesto

Skriv et svar

