Mens vi venter på foråret…

Jeg savner sol, sommer, stranden, kolde dåseøl, grillmad, friske bær, rabarber, koldskål, solbriller og sommerkjoler. Jeg savner store isvafler, sandaler, Frederik smilende og hoppende på sit skateboard, kolde mojitos og brune ben.

Det ser dog ikke ud til, at mine drømme bliver opfyldt lige med det samme:

snekarse

Til gengæld prøver jeg alt hvad jeg kan at bringe lidt forårsfornemmelser ind i den lille lejlighed, med en karsehave i vindueskarmen.

Karse er nu en hyggelig ting at kigge på mens vi går og venter – grønt pynt og frisk duft på kun en uge! Og så er der jo topping til æggemadderme 😉 God weekend!

Skriv et svar

