Stegt kyllingefilet med salat

Jeg er så heldig, at min kæreste er ganske lærenem i køkkenet. Faktisk så lærenem, at jeg oftest kommer hjem fra arbejdet til et godt måltid! I dag var ingen undtagelse – menuen stod på stegt kyllingefilet med tomat/gulerod/peberfrugt salat. Selvfølgelig serveret med ris, sovs og en god bunke fetaost. Og det på en dag, hvor jeg ellers bare havde taget mig et par rugbrødsmadder!

Han er sød 🙂

Denne ret er i øvrigt fantaaastisk SU-mad. Det er bare at hive de frosne kyllingestykker ud af fryseren om morgenen, parre det med hvad end man har af salat/frugt, og så er der mad for ingen penge.

Billede

Skriv et svar

