Ny kogebog; Løgismose Vinter

Politikens forlag har i dag udgivet kogebogen “Løgismose Vinter” – en kogebog med de allerbedste opskrifter fra Løgismose-foretagendet, med fokus på vinterens friske og lettilgængelige råvarer.

Fra et ungt menneskes synspunkt er bogen en guldgrube af velsmagende inspiration. Opskrifterne er nemme at gå til, og netop på grund af de sæsonbestemte råvarer kan indkøbene gøres nogenlunde billigt.

Personligt er jeg især glad for første og sidste kapitel, hhv. “Vintermorgen” og “Den søde vinter.” Heri er nemlig nogle helt fantastiske opskrifter som i høj grad kommer til at gøre min søde tand tilfreds denne vinter. Eksempelvis Toffieskyr, Belgiske vafler med råcreme og stegte æbler, cheesecake med lime samt hjemmelavede æbleskiver med æblekompot og marcipan. Øj, jeg glæder mig – nu kan vinteren bare komme an.

Indlægget er sponsoreret, men ord, billeder og holdninger er mine egne. 

One thought on “Ny kogebog; Løgismose Vinter

  1. Pingback: Ny kogebog: Løgismose sommer | Opholdsrum

Skriv et svar

